Hitsi, kuinka onkin kivaa ravata salilla. Minua aina vain mietityttää, miksi salitreeni oli niin paljon rankempi PT:n kanssa, kuin ilman. Tai siis kyllähän minulla kalorikulutus on todella korkealla tunnin treenin aikana. Sykemittarin mukaan kaloreita kuluu salitreenissä n. 800-900kcal, johtuen tietenkin siitä, että en ole mikään fitness ihminen muutenkaan. Pitääpä kokeilla nostaa painoja ja katsoa, mitä sykkeille ja kulutuksille siinä vaiheessa tapahtuu.

Viime aikoina olen myös huomannut, että ei se montaa käyntikertaa vaadi, että alkaa tuntea olonsa jo fyysisestikin mukavemmaksi salilla ja kaiken maailman pumpeissa. Sh'bamissa kävin eilen kolmatta kertaa tanssahtelemassa ja nyt jo pysyin paljon paremmin mukana ja jaksoin tehdä kaikki hypyt ja kyykyt paljon vaivattomammin. Samoin myös salitreenin kohdalla varsinkin jalkoihin olen miettinyt, josko uskaltaisi jo nostaa painoja hieman. Kädet taas ovat vielä täysin lapsen kengissä, kun en meinaa jaksaa tehdä pystypunnerruksia edes pikkuruisilla 2,5kg painoilla täysiä sarjoja. Sitten, kun ne painot ovat niin pienet, minua alkaa ihan hävettää oma ähiseminen ja puhiseminen, kun toiset kuntoilijat nostavat älyttömän painavia levypainoja ja itse tuskastelen pikkulevyjen kanssa. Josko jo seuraavalla kerralla saisin tehtyä pystypunnerruksia täydet sarjat...