Ensimmäisen salitreenin jälkeen oli tosiaan havaittavissa lihaskipua kauttaaltaan koko kehossa, etenkin reisissä. Muualla kehossa oli vain sellaista pientä, kivaa kipua, että oli tullut jotain tehtyä. Pari päivää voivoteltuani, päätin mennä sh'bam tunnille uudestaan toivoen, että lihakset vähän rentoutuisivat. Ja kyllähän siitä sitten olikin apua! Tuntuu mahtavalta!

Ruokavalion kanssa on alannut olemaan hieman enemmän ongelmia. Raejuusto ja maitorahka ovat tärkeitä osia ruokavaliota, mutta jostain kumman syystä en vain pysty syömään raejuustoa puolta kiloa päivässä. Suurempi ongelma kuitenkin on maitorahkan ja kaurapuuron kanssa. Olen yrittänyt kokeilla kumpaakin vaikka minkälaisissa eri yhdistelmissä, mutta joka kerta tulee ensin todella huono olo ja lopulta oksennus. En tiedä mistä tämä johtuu. Uskoisin näin, että kyseessä on jokin ruokailutottumuksiin liittyvä psyykkinen ongelma. Joka tapauksessa olen yrittänyt nyt vajaan viikon pärjäillä ilman puuroa ja maitorahkaa. Raejuustoa olen aina syönyt sen verran kuin olen pystynyt. Minua ei kuitenkaan pyörrytä, eikä pääkään ole enää niin kipeä, niin uskon meneväni oikeaan suuntaan.